Zworld Afterlife Zombie Survival Horror
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Zworld Afterlife Zombie Survival HorrorLog in

Zworld Afterlife Zombie Survival Horror & Gmod Scripts Documentations


description[Complete 100% / Test 100%]Defend the base Empty[Complete 100% / Test 100%]Defend the base

more_horiz
-- Defend the base --

Descriptions:
This is a simply event, you will be teleport in a base with all players in the servers and you will defend this base during 2 days ingame, 3hours in real life.
Every nights, Zombies will see your light and smell you, they will come in hordes to kill you with 10% of fast zombies.

Rules:
- The server will be PVE, so respect the rules of this gamemod.
- If you don't dcefend the base to play lonely in another camp, you will be kick of the event.
- The winner will not define only by his ratio Zombies/die player. If he help a lot the community to build and search ressources, he can win without kill. Admins and modos will choice the winner will vote.
- Subscribe in this post with your Steam ID to receive the gift for the winner

description[Complete 100% / Test 100%]Defend the base EmptyRe: [Complete 100% / Test 100%]Defend the base

more_horiz

Modifications suite aux tests du 21/09/2014:

- 2H d'event au lieu de 3H. Avec l'organisation, l'event prendra quand même 3H
- Ajout et modication sur le map Backwoods: manque de pharmacie et de casier.
- Ajout d'un tirage au sort pour tirer le "chef de groupe"


A revoir:

- Les zombies ne vont pas toujours taper les barricades
- Evolution du % de Fast zombie en fonction de l'évolution de l'event.
- Lag à cause du cumul de planche et de clous, obligé de demander aux joueurs de faire des boïtes


Last edited by Nanaki on Sun 21 Sep - 14:30; edited 1 time in total

description[Complete 100% / Test 100%]Defend the base EmptyRe: [Complete 100% / Test 100%]Defend the base

more_horiz
Les zombies ne vont pas toujours taper les barricades wrote:
Les scriptes ont étaient revue.


Lag à cause du cumul de planche et de clous, obligé de demander aux joueurs de faire des boïtes wrote:
Une petit idée pour aider à rendre ça moins lourd qui me trotte depuis un bout de temps. Une entité unique représentera un stock de plusieurs planche.

description[Complete 100% / Test 100%]Defend the base EmptyRe: [Complete 100% / Test 100%]Defend the base

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply