Zworld Afterlife Zombie Survival Horror
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Zworld Afterlife Zombie Survival HorrorLog in

Zworld Afterlife Zombie Survival Horror & Gmod Scripts Documentations


descriptionMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year EmptyMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year

more_horiz
Bonjour tous le monde. Je vous souhaite à tous un joyeux noël et de bonnes fêtes de fin d'année.

Pour ma part Zworld tourne parfaitement bien et les automatismes que j'ai entretenus permettent aux serveurs de s'autogérer.

Un groupe de 10 modérateurs sera présent pour gérer les conflits entre joueurs, ceux jouant dans l’unique but de se faire bannir sont aujourd'hui les plus gros problèmes de ce jeu, devant les bugs. J'ai passé une chouette année avec vous et vos rapports m'on permit d'améliorer énormément de choses.

Maintenant arrive une semaine de fête, je vais donc penser à moi et passer un peu de temps avec mon entourage.

Je souhaiterai également remercier l’équipe de modération et d’administration qui m’a accompagnée et aidée tout au long de l’année, ainsi que les joueurs qui permettent au projet d’exister !
A très bientôt !

Nordahl

___________________________________________________

Hello everyone. I wish you all a merry Christmas and a happy holiday season.

For my part, Zworld works perfectly and automation I did allow the servers to manage themselves.

A group of 10 moderators will be present to handle conflicts between players, those playing for the only aim of being banned are the biggest problems in this game today, before bugs. I spent a nice year with you and your reports have allowed me to improve a lot of things.

Now comes a festive week, I'll think of me and spend some time with my friends and family.

I would like also to thank the team of moderation and administration that accompanied me and helped throughout the year, and players that enable the project to exist!
See you soon!

Nordahl

descriptionMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year EmptyRe: Meilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year

more_horiz
Merry chrsimas and Happy new years to everyone :)

descriptionMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year EmptyRe: Meilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year

more_horiz
idem.
enfrancais ds. le texte ? nanaki

descriptionMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year EmptyRe: Meilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year

more_horiz
noyeux joél

descriptionMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year EmptyRe: Meilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year

more_horiz
Because I like play Serious Sam. :)

descriptionMeilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year EmptyRe: Meilleurs voeux pour l'année 2015 / Best wishes for 2015 year

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply